first fixed slider

KÖRNYEZETI ÉS TÁRSADALMI HATÁSOK MEGJELENÍTÉSE A CÍMKÉKEN: FOGYASZTÓINK FENNTARTHATÓBB DÖNTÉSEINEK ELŐSEGÍTÉSÉÉRT.

 A Garnier elkötelezett termékei átláthatóságának növelése mellett.

PILS video HU

BEMUTATJUK A TERMÉKHATÁSOKAT MEGJELENÍTŐ CÍMKÉZÉSI RENDSZERÜNKET

A Garnier elkötelezett termékei környezeti és társadalmi profiljának javítása mellett, és a fenntarthatóbb döntések meghozatalához szükséges információk biztosítása mellett a fogyasztói számára a Green Beauty kezdeményezés részeként (https://www.garnier.hu/a-garnierrol/green-beauty). Ezért fejlesztettük ki új címkézési rendszerünket, amely teljes és átlátható módon, ugyanakkor világosan és összehasonlítóan tájékoztat termékeink környezeti és társadalmi hatásairól.
Immár megtalálható a Garnier hajápolási (samponok, balzsamok, hajpakolások/nem kiöblítendő termékek és olajok) és bőrápolási termékein (mindennapos arcápolók, színezett és UV-védelemmel ellátott formulák, sminklemosók, arctisztítók, micellás vizek és tonikok)!

Olvass tovább

Világos besorolási módszer

Az "Általános környezeti hatás" minden környezeti tényező összesített értékelése, amely egy termék életciklusa során a környezeti hatásoknak tulajdonítható, és egyértelműen bemutatja azt a fogyasztók számára. Az értékelési skála magában foglalja például az összetevők előállításának, a csomagolás előállításának, a termék gyártásának, felhasználásának (beleértve a zuhanyozás vagy arctisztítás során felhasznált forró víz mennyiségét és a formula biológiai lebonthatóságát).

A címkézési rendszerünk minden terméket egy A-tól E-ig tartó skálán értékel, ahol az „A” besorolással ellátott termékeket a termékeink közül legjobbnak ítéli a környezeti hatásuk szempontjából. A ponthatárok kidolgozásának érdekében a L'Oréal csoport több ezer terméke került kielemzésre, amelyek jól reprezentálják az üzletekben megvásárolható termékek sokféleségét, a pontszám pedig 14 környezeti tényezőt vesz figyelembe a beszerzéstől, a gyártáson, a szállításon és felhasználáson át egészen az újrahasznosíthatóságig.

Világos besorolási módszer
A termék életciklusa

A kozmetikumoknál a termékek környezeti hatásának értékelésekor a széndioxid lábnyom és a vízlábnyom a két fő hatástényező. Ez a 2 tényező átlagosan a kozmetikai termékek összhatásának kétharmadát teszi ki.

További információk a termékleírás „Környezeti és társadalmi hatások” szakaszában találhatók, ahol a gyártás feltételei, a csomagolás és a termék társadalmi hozzájárulásának részletei is megtalálhatóak. Azt is figyeljük, hogy a nyersanyagok fenntartható és szolidáris forrásból származnak -e.

Így termékeink könnyen összehasonlíthatók

Minden termékünk besorolásra kerül az azonos kategóriába tartozó többi termékekkel összehasonlítva, ezáltal könnyen összehasonlíthatók.

Így termékeink könnyen összehasonlíthatók
PIL

Minden Garnier hajápolási (sampon, balzsam, hajpakolás/nem kiöblítendő termék és olaj) illetve bőrápolási termék (mindennapos arcápolók, színezett és UV-védelemmel ellátott formulák, sminklemosók, arctisztítók, micellás vizek és tonikok) termékhatás címkéjét megtalálhatod a termékinformációs weboldalon, az összetevők listája után.

Nem tudsz választani két termék közül? Használd a környezeti és társadalmi hatás címkéket a döntéshez!

Szakértők által ellenőrzött

A környezeti és társadalmi címkézési módszertanunk 11 független tudományos szakértő segítségével került kidolgozásra, és összhangban van az európai "Környezeti terméklábnyom" szabványokkal, amelyek célja, hogy több kritériumú megközelítéssel csökkentse az áruk és szolgáltatások környezeti hatásait. A PIL adatokat a világszerte elismert, független könyvvizsgáló, a Bureau Veritas Certification is ellenőrzi.

Tudj meg többet a módszertanról

Szakértők által ellenőrzött